Multiplele schimbări care au avut loc în ultimii ani în cadrul industriei de fashion din România, riscul îmbătrânirii morale a brandului Kenvelo, dar mai ales necesitatea de a sublinia eforturile Kenvelo îndreptate spre îmbunătățirea semnificativă a calității produselor, sunt principalele motive care au stat la baza procesului de rebranding demarat la începutul anului 2013.

”Criza i-a determinat pe mulți consumatori să transforme investiția eficientă dintr-un principiu într-o adevărată strategie de achiziție, iar în industria de fashion aceasta se traduce prin produse care durează cât mai mult timp atât ca trend, cât și în ceea ce privește calitatea materialului. Cu ajutorul partenerilor noștri și inovațiilor pe care le-au adus în producție, am reușit să asigurăm satisfacerea acestei nevoi”, a declarat Nilesh Sajnani, CEO Kenvelo Group Intl. & Major Shareholder.

Întregul proces de rebranding se va desfășura pe parcursul a doi ani. În prima etapă este planificată reamenajarea flag shop-urilor KVL din marile orașe, urmând ca în cea de-a doua investițiile să fie direcționate spre magazinele mai vechi din orașele mici.

”În ultimii șase ani au existat mai multe schimbări strategice, precum închiderea magazinelor mai puțin profitabile sau micșorarea spațiilor, în paralel cu creșterea investițiilor în locațiile mai promițătoare. (…) În ceea ce privește dezvoltarea, în prezent, sunt planificate deja cinci noi deschideri, printre care le-aș menționa pe cele din centrele comerciale Mega Mall Bucharest, Coresi Brșsov, Park Lake Bucharest”, a declarat Philippe Besadoux, CEO Kenvelo Group România.

Până la finalul anului 2014, cifra de afaceri a brandului KVL este estimată să ajungă la aproximativ 20 milioane de euro, iar cifra de 30 de milioane de euro se așteaptă să fie atinsă alături de brandul Lee Cooper, care numără în prezent 29 de magazine la noi în țară. La nivelul publicului și categoriilor de produse schimbările vizează extinderea targetului în categoria de vârstă 16 – 35 de ani, cărora KVL se adresează cu piese de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii moderne, fresh și autentice, într-un mix eclectic și surprinzător de țesături și croieli.

Detaliile cheie ale noii colecții de toamnă-iarnă 2014-2015 sunt redate de nasturi și etichete metalice, detalii de tip patchwork, combinații de țesături diferite, fibre inegal colorate, materiale de tip color-blocking. KVL lansează colecții de două ori pe an, cu câte patru linii ce subliniază ultimele tendințe ale sezonului respectiv – Primăvară/Vară și Toamnă/Iarnă. Istoria KVL a început în 1989, în Praga, de atunci brandul de modă având o extindere foarte rapidă în Estul Europei.

Te-ar putea interesa și: