Kaufland România avertizează clienții în legătură cu o tentativă de fraudă prin intermediul unei false oferte online sub forma: „Kaufland celebrează cea de-a 54-a aniversare de cadouri limitate la tombolă!”.

Numele şi logo-ul companiei Kaufland România au fost folosite fraudulos şi abuziv în cadrul unei campanii online false, care urmărește inducerea în eroare a publicului.

Concursul fals este reprezentat sub forma unui chestionar care îi invită pe cei ce îl accesează să răspundă la 4 întrebări despre Kaufland cu promisiunea că vor beneficia la final de un card cadou în valoare de 2000 de lei.

Mesajul care circulă în mediul online “Kaufland celebrează cea de-a 54-a aniversare de cadouri limitate la tombolă! Prin chestionar, veți avea șansa să obțineți Un card cadou în valoarea de 2000 lei” și care redirecționează utilizatorii către link-uri precum mugualty.top/kaufland-de, silencetribute.top/kaufland-de, luncheonlimp.top/kaufland-de, telleringral.top/kaufland-de, falsehorfume.top/kaufland-de și ministerialseduce.top/kaufland-de, nu aparţine companiei noastre şi îi îndemnăm pe utilizatori să nu participe la astfel de concursuri și să nu acceseze aceste link-uri.

Kaufland România respinge categoric asemenea modalități de promovare. Totodată, Kaufland ia toate măsurile necesare pentru a împiedica răspândirea acestei tentative de fraudă.

Compania recomandă clienților care vor să vadă ofertele Kaufland sau să se înscrie la concursuri oficiale derulate de organizație să acceseze doar link-urile publicate pe website-ul www.kaufland.ro sau pe canalele oficiale de social media www.facebook.com/kaufland.romania, www.instagram.com/kauflandromania.

Clienții Kaufland pot recicla produse de îngrijire personală și a locuinței în toată rețeaua de magazine

Clienții retailerului german Kaufland vor putea recicla produse de îngrijire personală și a locuinței (plasticul de tip PET, HDPE și LDPE) în toate cele 152 de magazinele din România și cele 7 din Republica Moldova. Compania a extins infrastructura de reciclare la nivel național.

Kaufland România își extinde infrastructura de reciclare a produselor de îngrijire personală și a locuinței (plasticul de tip PET, HDPE și LDPE) în toate cele 152 de magazinele din România și cele 7 din Republica Moldova, potrivit unui anunț al companiei. Ambalajele de produse de igienă și curățenie sunt ulterior sortate și reciclate cu ajutorul celor două firme specializate partenere – Green PC Ambalaje și FEPRA, iar clienții care au reciclat primesc vouchere de cumpărături.

Cuponul cu reduceri este de până la 50% din valoarea unor produsele aflate în campania lunii respective și se acordă pentru fiecare trei recipiente ale produselor de îngrijire personală și de locuință aduse la instalația sub formă de broscuță din magazine.

În ultimii doi ani, prin sistemul de reciclare Kaufland disponibil în România, au fost colectate peste 300.000 de recipiente reciclabile.

Pentru alte tipuri de ambalaje, clienții mai au la dispoziție și automatele de colactare selectivă TOMRA, instalate în parcarea hipermarketurilor Kaufland, unde pot fi reciclate PET-uri normale (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru). În 2021, peste 1,5 milioane de clienți au folosit cele 152 de automate puse la dispoziție de Kaufland România, reciclând peste 10 milioane de ambalaje.

„Kaufland România aplică principiile sustenabilității în tot ceea ce face. Prin puterea exemplului, ne dorim să tragem un semnal de alarmă asupra faptului că locul ambalajelor este exclusiv în coșul de gunoi, pentru o lume mai curată și mai sănătoasă, alături de parteneri și de toți cei care ne calcă pragul. Ultimii doi ani ne-au demonstrat că românii reciclează, dacă au la îndemână infrastructura necesară. Mă bucur că am reușit să o aducem mai aproape de ei, infrastructura tip broscuță fiind acum disponibilă în fiecare magazin Kaufland din țară”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.