Primul lanț de magazine care avea conceptul unui preț unic pentru o diversitate de produse, Daiso Shop, care comercializa doar articole japoneze, a intrat în procedura de faliment simplificat. Japonezii de la Daiso au mers pe valorificarea de produse cu preț unic de 5 lei, ulterior de 3 lei – 6 lei și 9 lei, fără spații proprii, doar închiriate în mall-uri și hipermarketuri.
“Nu avem la dispoziție pentru închiderea falimentului decât un stoc de produse japoneze de 520.000 și 45.000 de repere  pe care trebuie să îl adunăm din teritoriu, urmând ca apoi să ne ocupăm de valorificarea lui. Debitele pentru care Daiso a intrat în insolvență sun 218.000 lei datorii către clienții interni și 726.767 de lei credite bancare“, a declarat Oana Stănică, avocet practicant în insolvență la RVA Insolvency Specialists.
Din cele opt magazine deschise de Daiso la nivel național unele au fost date în franciză. La ora actuală, mai funcționează magazinele Daiso din Auchan Titan și Auchan Pitești.