Menţinerea curăţeniei în Pasajului Universităţii costă municipalitatea peste 600.000 lei. Potrivit anulţului de atribuire publicat pe site-ul de licitaţii publice, Administraţia Străzilor Bucureşti a încheiat un contract de doi ani pentru „serviciul de curăţenie şi ridicare, transport şi depozitare a deşeurilor menajere din Pasajul Universităţii”. Serviciile vor fi oferite de firma RER Ecologic Service Bucureşti REBU S.A. contra sumei de 459.000 lei, fără TVA.
„Obiectul contractului îl constituie prestarea serviciilor de curăţenie şi ridicare, transport şi depozitare a deşeurilor menajere pentru spaţiile administrate de Administraţia Străzilor din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, situate în Pasajul Universităţii”, se arată în caietul se sarcini, care stipulează că este vorba despre o suprafaţă de 3.500 mp care trebuie întreţinută.
Astfel, vor trebui spălaţi pereţii şi geamurile, înlocuiţi sacii menajeri, spălat  scările, colectate şi transportate deşeurile menajere din Pasaj. Serviciile de curăţenie se vor desfăşura pe toată perioada zilei, în trei ture, inclusiv sâmbăta şi duminica.
Asigurarea funcţionării scărilor rulante, 155.000 euro
La această cheltuială, Primăria mai adaugă încă 535.000 lei, fără TVA, (potrivit estimărilor din anunţul publicat pe site-ul de licitaţii publice) pentru întreţinerea celor opt scări rulante din exterior. Contractul cu o valoare de peste 660 mii lei (aproximativ 155.000 euro) nu a fost încă atribuit, dar firma care va câştiga va trebui ca, timp de 30 luni, „să execute lunar lucrări de întreţinere şi service, cu personal specializat, la scările rulante din Bucureşti – Pasajul Universităţii, pentru asigurarea funcţionării în condiţii de siguranţă”.
Potrivit caietului de sarcini, executantul va asigura intervenţia operativă în caz de oprire sau de funcţionare necorespunzătoare a echipamentelor, prin personalul special, în maxim două ore de la primirea sesizării, indiferent de oră şi zi.