Pe fondul dezvoltării susţinute a reţelei teritoriale şi a portofoliului de clienţi (atât persoane fizice, cât şi juridice) Intesa Sanpaolo Bank a cunoscut o creştere a volumului de date, iar acest lucru a devenit o provocare în ceea ce priveşte viteza de transmisie.
„Am decis să consolidăm şi să modernizăm rapid infrastructura de comunicaţii” a precizat Marcela Gui, IT Manager, Intesa Sanpaolo Bank. „Ne-am dorit ca soluţia aleasă să fie una flexibilă şi scalabilă, astfel încât să se poată adapta planurilor de dezvoltare ale băncii noastre pe următorii 5 ani” completează Marcela Gui.
Intesa Sanpaolo Bank dispune acum de o de reţea de comunicaţii ce asigură confidenţialitatea şi integritatea datelor schimbate între unităţile din reţeaua băncii. În plus, beneficiază de o mai bună protecţie a datelor împotriva atacurilor din interior, studiile de piaţă estimând că în organizaţii, la nivel mondial, aproximativ 80% din atacuri provin din interior, de cele mai multe ori involuntar.
Pentru a se asigura performanţe ridicate la nivelul întregii reţele de comunicaţii şi predictibilitate în ceea ce priveşte funcţionarea şi întreţinerea ei, consultanţii CRESCENDO au proiectat şi implementat o arhitectură de acces la serviciile din DataCenter, conformă cu best practice-urile Cisco, respectând totodată politica de securitate şi comunicaţii a băncii. 
Astfel, gradul de disponibilitate al aplicaţiilor critice de business a crescut, sistemul comutând acum în timp real în cazul apariţiei unei defecţiuni la nivelul furnizorilor de linii de comunicaţii sau la nivelul echipamentelor de reţea (arhitectură centrală de tip „multi-site”, cu Data Center şi Disaster Recovery Center).
În plus, personalul tehnic de la sediul companiei poate administra reţeaua centralizat (utilizând platformele software de management de la Cisco Systems  – CiscoWorks şi Access Control Server), ceea ce permite o schemă de personal optimă, în condiţiile furnizării de servicii intranet şi internet securizate și complexe, pentru angajaţii din toate locaţiile.