Potrivit unui anunţ publicat de IGSU în Sistemul Electornic de Achiziţii Publice (SEAP), licitaţia este împărţită în cinci acorduri cadru pentru mai multe tipuri de ambulanţe. IGSU organizează licitaţie electronică, durata contractului este de 48 de luni, criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut.

Cantitatea totală sau domeniul
1.Lot 1: Ambulanţa tip A1= Cant. estimate ACORD CADRU: min 280;max 420 / CONTRACT SUBSECVENT: min 10; max 105 
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 2.625.000,00 EURO 
2.Lot 2: Ambulanţa tip A2=Cant. estimate ACORD CADRU: min 320; max 480 / CONTRACT SUBSECVENT : min 10; max 120 
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 4.800.000,00 EURO 
3.Lot 3: Ambulanţa tip B 4×2=Cant. estimate ACORD CADRU: min 760;max 1.140 / CONTRACT SUBSECVENT: min 10; max 300 
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 20.400.000,00 EURO 
4.Lot 4: Ambulanţa tip B 4×4 =Cant. estimate ACORD CADRU: min 1.160; max 1.740 / CONTRACT SUBSECVENT: min 10; max 440 
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 33.880.000,00 EURO 
5.Lot 5: Ambulanţa tip C=Cant. estimate ACORD CADRU: min 280; max 420 / CONTRACT SUBSECVENT: min 10; max 105 
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 10.290.000,00 EURO
Valoarea estimată fără TVA: 282,360,000 EUR

Sursa: www.e-licitatie.ro 

Licitaţia este finanţată din fonduri bugetare şi comunitare, termenul limită pentru depunerea cererilor de documentare este 13 februarie 2017, iar în 20 februarie 2017 este ziua limită pentru primiea ofertelor. Evaluarea ofertelor va avea loc în data de 17 martie. 
Inspectoratul general pentru situatii de urgente (IGSU)  este formată din  43 de centre operaţionale şi 280 subunităţi operative, cu peste 3.500 mijloace tehnice de intervenţie.

Te-ar putea interesa și: