Costurile totale în perioada ianuarie-septembrie 2015 au ajuns la 416 milioane lei, în creştere cu 11% față de aceeași perioadă a anului precedent, arată cel mai recent raport al băncii, iar o contribuţie semnificativă s-a datorat investiţiilor în tehnologie, mai précis în aplicaţii de business pentru clienţi şi dezvoltarea platformelor IT ale băncii. 

În ceea ce priveşte  raportul cost –venituri, acesta a scăzut la 56%, de la 57% în 2014.

Portofoliul de credite s-a majorat cu 21%, ajungând la 13.156 milioane de lei de la 10.847 milioane lei, la 30 septembrie 2014. De asemenea, fondurile atrase au crescut la 16.464 milioane de lei, cu 24% mai mult comparativ cu luna septembrie 2014. 

Astfel că, la finele lunii septembrie 2015, cota de piață în creditare a ajuns la 5,7%, de la 4,6% în perioada similar din 2014, iar cota de piață în fonduri atrase la 6,7%, comparativ cu 5,6%.

Pe parcursul ultimelor douăsprezece luni, activitatea de creditare în RON a înregistrat o creștere de 43%, ajungând la 7.405 milioane lei, cu o contribuţie echilibrată a ambelor segmente – retail şi corporate, creditarea pentru IMM-uri contribuind la aceasta cu 25%.

În primele nouă luni ale 2015, ING a atras 150.000 de noi clienţi, mai mult cu 30% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014. 

La nivel de grup, ING a raportat pe 4 noiembrie un rezultat net de 1.092 milioane euro pentru trimestrul al treilea al anului, şi un rezultat net pentru primele nouă luni ale anului de 4.192 milioane euro, generat de o performanță solidă în Retail Banking, costuri de risc de credit mai mici, creșterea creditării și marje de dobanda imbunătăţite.