ING Bank România a încheiat primul trimestru al 2012 cu venituri de 199 milioane RON, reprezentând o majorare cu 23% faţă de aceeasi perioadă a anului precedent şi un profit brut de 65 milioane RON, în creştere cu 36% faţă de valoarea înregistrată in T1 2011. Rezultatele pozitive au fost obţinute ca urmare a creşterii veniturilor şi a unui ritm mai scăzut de creştere a costurilor.

Activele totale au ajuns la 17.049 milioane RON la sfârşitul T1 2012, cu 20% mai mult faţă de sfârşitul T4 2011. Portofoliul de credite s-a majorat cu 15%, ajungând la 10.174 milioane de RON, in T1 2012 faţă de T4 2011, înregistrând un avans mai mare pe segmentul corporate.
Portofoliul de depozite a crescut, de asemenea, cu4%, ajungând la 10.663 milioane de RON la sfârşitul T1 2012. Şi în acest caz, segmentul corporate  a fost cel care a generat cea mai mare creştere.
La finalul primului trimestru din 2011, ING Bank şi-a crescut cota de piaţă pe creditare la 4,49%, de la 3,93% (sfârşitul lui 2011), precum şi pe economisire şi depozite, până la 5,25%, de la 5,15%.
 
ING Bank a continuat să dezvolte serviciile de internet banking şi să promoveze avantajele pe care acestea le aduc comparativ cu produsele bancare tradiţionale. Prin lansarea www.ebank-ing.ro ING Bank îsi continuă strategia de a oferi clienţilor flexibilitate şi confort în rezolvarea operaţiunilor bancare, oferind informaţii despre cea mai comondă modalitate de administrare a finanţelor personale – internet banking.
În plus, a ING a lansat o nouă aplicaţie Home’Bank pentru telefoane inteligente care permite realizarea unei game largi de operaţiuni bancare: accesarea şi verificarea situaţiei conturilor, efectuarea de plăti şi transferuri în lei în conturi ING Bank sau ale altor bănci, efectuarea de schimburi valutare şi, mai ales, facilitatea FastPay – de plată rapidă a facturilor prin scanarea codului de bare.