Fotografiile, făcute de un apropiat al lucrărilor, repezintă podul spre Mureș sau bretele de intrare sau ieșire de pe autostradă.
Autostrada Arad – Timișoara are o lungime de 32,2 km, valoarea totală a proiectului fiind de 194 de milioane de euro.
Pentru mai multe fotografii, click aici

De la bugetul de stat vin 65 de milioane de euro, de la Banca Europeană pentru Investiții 85 de milioane de euro și 44 de milioane de euro fonduri comunitare.
rimele discuţii despre necesitatea construirii autostrăzii bănăţene au demarat înainte de 2007, după care au urmat perioade lungi de tergiversări până la stabilirea finală a traseului arterei paneuropene, deoarece era prea aproape de reţelele electrice, de tunelurile feroviare, care s-ar fi putut surpa, şi de bazinul redresor al Apelor Banat de la Hitiaş, care reglează debitele râurilor Timiş şi Bega, în caz de inundaţii.

De asemenea, au existat probleme de expropriere şi despăgubiri ale proprietarilor ce aveau terenuri pe traseul autostrăzii, iar descărcarea arheologică a mai întârziat lucrările cu mai bine de jumătate de an.

Din totalul de 32 de kilometri de autostradă, tronsonul timişean este de 17 kilometri. Autostrada va lega România de Europa Occidentală, iar porţiunea din vest a coridorului IV paneuropean va face legătura între Sibiu – Lugoj – Timişoara – Arad – Nădlac, spre Ungaria.
Vezi și Cum va arăta harta autostrăzilor din România