“Cheia rezistenţei companiei timp de 100 de ani este reinventarea. IBM a reuşit să se reinventeze constant”, a spus Bogdan Balaci, Country General Manager, IBM România.

Atunci când privim companii ce continuă să se extindă chiar şi după 100 de ani de existenţă, un lucru comun este modalitatea prin care aceste companii se reinventează permanent, a mai spus oficialul IBM. Unul dintre motivele pentru care IBM a reuşit să se reinventeze şi să opereze aceste schimbări în cadrul societăţii şi a mediului de business este viziunea pe termen lung asupra dezvoltării leadership-ului şi managementului talentelor.

“Inventatorii IBM încep următorii 100 de ani de inovaţii – creând tehnologii ce prezic şi reduc ambuteiajele în oraşe, salvează vieţile copiilor născuţi prematur prin detecţia anomaliilor într-o fază incipientă, culeg energia în exces din reţeaua electrică pentru a alimenta vehiculele electrice, şi ajută populaţia analfabetă să aibă acces la Internet prin intermediul vocii”, afirmă oficialii IBM.

SURSA: Agerpres