Hyundai Motor Co, principalul producator auto Sud Coreean, a anuntat ca isi revizuieste in scadere cu 6% tinta de vanzari de pe piata locala pentru anul in curs, pe fondul cresterii pretului la combustibili si a scaderii cererii.

Cu toate acestea, producatorul numarul doi de pe piata din Coreea de Sud, Kia Motors Corp, a anuntat ca isi majoreaza targetul vanzarilor pentru acest an pe piata autohtona cu 11%, pe fondul popularitatii modelului pe baza de biocombustibili cat si a lansarii a unui nou model similar.

Reprezentantii Hyundai au declarat astfel ca in acest an mizeaza pe vanzari de 630.000 de automobile pe piata locala, in scadere fata de cele 670.000 de unitati vandute in urma cu un an. “Ne-am revizuit tinta de vanzari deoarece prespectivele nu arata foarte bine. Companiile din Correa de Sud au intampinat o cerere in scadere din partea consumatorilor care se tem de cresterea continua a pretului la combustibili” a declarat un oficial al Hyundai.

In luna iunie vanzarile celor cinci companii auto aflate pe piata Sud Coreeana au scazut cu 7,5%, conform datelor furnizare de Asociatia Producatorilor Auto din Coreea de Sud.

Hyundai a inregistrat in luna iunie o scadere de 14,6% a vanzarilor fata de perioada similara a anului trecut, cu toate ca, pe parcursul primei jumatati a anului in curs, a raportat un avans de 4,8% a numarului de masini comercializate, pana la 318.756 unitati.

Producatorul auto Kia mizeaza in 2008 pe vanzari de 364.000 de unitati pe piata locala, fata de 327.000 de unitati in urma cu un an. In prima parte a anului in curs Kia a vandut 154.030 de automobile, in crestere cu 15,3% fata de perioada similara a anului trecut.

Sursa: Reuters