Producatorul de bere a inregistrat in
primele sase luni din 2007 venituri de peste 120 de milioane de euro, in
crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a lui 2006.

Pentru primele sase luni ale lui 2007,
Heineken Romania
a raportat o crestere a volumului de bere de 20%, la 2,3 milioane hectolitri. Cota
de piata a companiei a fost de 26,5% in iunie 2007.

Marca de top a producatorului, Heineken, a inregistrat
o crestere de peste 40% in primele sase luni ale anului 2007, fatǎ de aceeasi
perioada a anului trecut.

Heineken Romania a investit 20 de milioane
de euro in primul semestru si intentioneaza sa investeasca inca 20 de milioane
de euro in urmatoarele cinci luni, in principal pentru modernizarea
echipamentelor tehnice din fabricile de bere.

Portofoliul de marci Heineken Romania
include Heineken, Gösser, Schlosgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi,
Gambrinus, Harghita, Hategana.

Sursa: Capital