Agentia de media Brand Connection parte din grupul Interpublic si-a lansat platforma de comunicare online din care fac parte website-ul romanesc si blogul de companie. “Dupa doi ani de munca asidua in care am construit si ne-am consolidat echipa si portofoliul de clienti, a sosit momentul pentru a ne stabili directia de zbor si a ne lua avant”, a declarat Ileana Tomescu, Managing Director la Brand Connection. Ea a mai spus ca in acest an vizeaza o cifra de afaceri de circa 7,2 milioane de euro, cu 50% mai mare decat in 2007.

Referitor la sloganul companiei, “Branding through media”, Crina Bibicu, Client Service Director,spune ca “este o declaratie care ni se potriveste de minune, in primul rand pentru ca media poate aduce intr-adevar un plus de valoare unui brand. Brand Connection inseamna mai mult decat consultanta – un client care apeleaza la serviciile Brand Connection va fi intotdeauna un client cu personalitate, un brand care are ceva de spus.

Brand Connection România a fost înfiinţată în anul 2005 ca agenţie de media orientată cu precădere către clienţii locali – investitori în publicitate şi agenţii de publicitate.

La nivel european, agentia este o parte a grupului Interpublic iar in România, ea este inclusa in Lowe, grup de comunicare din care fac parte agentiile Lowe & Partners, Initiative şi Lowe Public Relations.

Portofoliul Brand Connection România include: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Românească, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT, Gallina Blanca, QMC, The AD Store, 3F Trading.

Data: 16 ianuarie 2008

Sursa: Brand Connection