După ce au eşuat să cumpere compania Groupon pentru care erau pregătiţi să ofere şase miliarde de dolari, oficialii Google se pregătesc să lanseze Google Offers, un serviciu concurent.
Google Offers funcţionează la fel ca Groupon prezentând  cele mai bune oferte în fiecare zi. Pentru a accesa ofertele utilizatori trebuie să se înscrie pe site, să acceseze fiecare oferta care i se pare interesantă şi să o plătească. Ulterior va primi, pe email, un voucher (un cupon cu un cod unic), pe care îl va folosi la comerciantul ales. O ofertă devine valabilă doar dacă un anumit număr de abonaţi o accesează şi poate fi achiziţionată de pe site într-o singură zi. În cazul în care o ofertă nu este accesată de numărul minim de utilizatori, oferta nu se activează iar utilizatorii îşi primesc banii înapoi.
Google nu vrea să renunţe la această piaţă, cu un imens potenţial, notorietatea brandului fiind un punct forte pentru motorul de căutare.
SURSA: Mashable