Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

HI-TECH

Google îşi deschide birou în România

Autor: | | 5 Comentarii | 4552 Vizualizari

Din noiembrie 2010, Google va avea prezenţă oficială în România. După lansarea a 10 produse localizate pentru utilizatorii români şi a serviciilor de publicitate pentru companii, inclusiv AdWords şi AdSense, Google deschide un birou de afaceri în Bucureşti, coordonat de o echipă locală condusă de Dan Bulucea.

"Scopul Google este de a oferi utilizatorilor români, care sunt foarte activi online, şi mai multe instrumente utile şi inovatoare în limba locală, precum şi de a ajuta companiile româneşti să aibă o prezenţă online şi să îşi dezvolte afacerile prin intermediul internetului. România este o ţară foarte interesantă pentru Google, unde vedem oportunităţi atât în ce priveşte utilizatorii individuali, cât şi companiile", declară Dan Bulucea, noul Country Manager pentru România al Google. Biroul din Bucureşti, condus de Dan Bulucea, va fi responsabil pentru dezvoltarea afacerilor şi implementarea strategiei Google în România, stabilirea unor relaţii de afaceri cu partenerii români, comunicarea către companiile locale a beneficiilor prezenţei online şi vânzările directe de publicitate. Google a fost până acum prezent în România cu produse localizate pentru utilizatorii români, în primul rând motorul de căutare Google.ro, precum şi Google Maps, Google Places, Google Apps, Google Translate şi multe altele. Întrucât consumatorii apelează tot mai mult la Internet pentru a se informa, Google.ro poate fi utilizat şi ca un barometru pentru cele mai recente tendinţe, inclusiv a celor de natură economică.  Google oferă gratuit instrumente speciale pentru identificarea tendinţelor de căutare: Google Statistici de Căutare www.google.ro/insights/search sau Google Trends www.google.ro/trends. Antreprenorii pot afla ce termeni (cuvinte cheie) sunt cei mai căutaţi şi îşi pot ajusta campaniile lor online, sau site-urile web pentru a răspunde mai bine la nevoile consumatorilor. Cum publicitatea online se dovedeşte eficientă şi din ce în ce mai populară, Google oferă acum mai multe opţiuni pentru afacerile locale. Pentru a îmbunătăţi vizibilitatea şi pentru a beneficia de promovare online, acestea pot folosi publicitatea relevantă în căutare - Google AdWords – care afişează reclame relevante pentru căutarea utilizatorului pe Google.ro. Pentru a obţine resurse suplimentare, companiile se pot alătura reţelei de conţinut Google - Google AdSense - şi pot valorifica conţinutul site-ului propriu, prin afişarea de anunţuri Google relevante. Pentru a începe să utilizeze aceste produse, companiile trebuie doar să deschidă contul lor de AdWords. 

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.