Se gândesc, mai precis, la consumul acestuia. Ce de-a opta generație a seriei Golf va avea un consum de 2,3 litri la suta de kilometri și va folosi un motor asemănător cu cel prezentat la Salonul Auto de la Qatar.

Mai mult, acesta va avea un nivel de emisii poluante de 75 de grame de CO2 pe kilometru.

Motorul care va reuși aceste performanțe va fi un hibrid în doi cilindri.
Germanii de la Volkswagen au prezentat la Salonul auto de la Qatar, conceptul XL1, care consumă 0,9 litri la 100 de km.
Vizitatorii salonului auto de la Qatar (26-29 ianuarie) au avut ocazia să vadă pe viu conceptul XL1, o nouă versiune a modelul L1, prezentat în 2009 la Auto de la Frankfurt.
XL1, spre deosebire de L1 care avea un consum de 1,38 litri la 100 de km, nu consumă decât 0,9 litri/100 km, iar scaunele sunt aranjate ca la o maşină normală, nu unul în spatele celuilalt, cum se întâmpla la L1.
Modelul are un motor TDI şi unul electric, de 48 CP, respectiv 27 CP, cuplate la o transmisie DSG cu şapte rapoarte.  Autonomia motorului electric este de 35 de km, iar autonomia combinată, cu motorul TDI, ajunge la 550 de km cu doar 10 litri de combustibil.
XL1 are o greutate de 795 de kg şi poate atinge 100 de km/h în 11,9 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 160 de km/h.
Nemții de la Volkswagen se pregătesc deja de lansarea noii generații a modelului Golf. Astfel, VW Golf 7 va fi lansat în cursul anului 2012 și va ajunge pe șosele undeva la începutul anului 2013.
Golf 7 va fi realizat pe noua platformă MQB, la fel ca noul model A3 de la Audi, care va fi pe șosele în vara anului viitor.
Conform cifrelor de vânzări pe întreg anul 2010, Volkswagen ocupă prima poziție în topul celor mai mari vânzări din Europa, cu aproape 500.000 de unități Golf vândute.
SURSA: autoevolution.com