Compania de asigurări Generali România a simplificat accesul clienţilor la soluţiile de asigurare preferate, implementând un nou sistem digital de emitere, astfel încât, oriunde s-ar afla, aceştia pot valida şi semna electronic ofertele de asigurare, utilizând doar un cod primit prin SMS sau ultimele şase cifre ale codului numeric personal.

”În tot ceea ce facem, avem ca priorităţi siguranţa şi timpul economisit de către clienţii noştri. Noul mod de lucru este acum complet digital şi foarte rapid, oferind o experienţă superioară atât pentru clienţi, cât şi pentru consultanţii noştri. Cu ajutorul său, am eliminat inconvenientul semnării fizice a documentelor, reducând substanţial timpul petrecut pentru a beneficia de soluţia de asigurare dorită”, a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Concret, după finalizarea etapei de consiliere şi identificare a soluţiilor de asigurare potrivite nevoilor clienţilor, se emit ofertele de asigurare. Acestea, însoţite de condiţiile contractuale şi de întreaga documentaţie legală, sunt transmise clienţilor în mod securizat prin email sau SMS, putând fi accesate oricând, într-un singur fişier PDF.

Iar aprobarea şi semnarea documentaţiei de către clienţi se face simplu şi rapid cu ajutorul unui cod unic de confirmare primit prin SMS, în cazul tranzacţiilor faţă în faţă, respectiv cu ultimele 6 cifre ale codului numeric personal dacă tranzacţia este încheiată online. Ulterior emiterii poliţei, clientul primeşte prin email poliţa şi toate informaţiile de care are nevoie pentru a beneficia de protecţia prin asigurare. De asemenea, plata primei se poate efectua online, pe site-ul www.generali.ro, beneficiind astfel de un proces în întregime digital.

”Digitalizarea serviciilor şi proceselor noastre parcurge astfel încă o etapă importantă. Urmărind îndeaproape conceptul Generali LifeTime Partner, dorim să îmbunătăţim viaţa clienţilor şi consultanţilor noştri prin instrumente informatizate, simple şi care să permită o experienţă digitală end-to-end”, a adăugat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Modalitatea de lucru are la bază semnătura calificată eIDAS din partea reprezentanţilor Generali România şi pe cea simplă din partea clienţilor. Odată emisă poliţa de asigurare, arhivarea se face automat, utilizând doar mijloace digitale, însoţită de semnătura şi marca de timp ale furnizorului de arhivă electronică. Astfel, sunt îmbunătăţite considerabil managementul, guvernanţa şi securitatea datelor şi a procesului de subscriere.

În prezent, acest flux este aplicabil poliţelor Casco, RCA, de locuinţă, de călătorie în străinătate şi de proprietate pentru IMM-uri şi este disponibil prin intermediul reţelei proprii de vânzări a Generali România, urmând a fi calibrat şi pentru partenerii de distribuţie.

Generali România este unul dintre primii 10 asigurători locali conform volumului total de prime brute subscrise în 2018 şi face parte din grupul italian Generali. Independent din 1831. Grupul este unul dintre cei mai mari asigurători din lume şi activează în 50 de ţări, având un volum total de prime ce a depăşit 66 miliarde euro în 2018.

Cu aproape 71.000 de angajaţi şi 61 de milioane de clienţi, grupul ocupă o poziţie de lider pe pieţele vest-europene şi un loc tot mai important pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi din Asia. În Austria, Europa Centrală şi de Est şi în Rusia, Grupul este iîn top 3 asigurători, activ în 13 ţări, operaţiunile fiind coordonate din biroul regional Austria, CEE & Russia, cu sediul in Praga, Cehia.

Te-ar putea interesa și: