Lucrările vor viza peste 197 de kilometri de șosea și vor costa cel mult 800 de milioane de elei fără TVA (circa un miliard de lei cu TVA inclus).

Pentru primul lot (Baia Mare – Sighetu Marmației, 59 de kilometri, vgaloare estimată 200 de milioane de lei fără TVA) se bat israelienii de la Shapir, grecii de la Aktor și austriecii de la Strabag.

Al doilea tronson (Sighetu Marmației – Moisei, 69 de kilometri, valoare estimată 232,5 milioane de lei fără TVA) este disputat de asocierea Spedition UMB-Tehnostrade patronată de Dorinel Umbrărescu, de Shapir, de grecii de la Mochlos, de Aktor și de Strabag.

Ultimul sector scos la licitație (Moisei – Iacobeni, 89 de kilometri, valoare estimată 369,5 milioane de lei fără TVA) este disputat de Shapir, Aktor și Strabag.

Lucrările de reabilitare urmează să dureze doi ani și au o garanție tot de doi ani.