Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Femeile, mult mai pretenţioase decât bărbaţii când aleg o maşină

Autor: | | 14 Comentarii | 122 Vizualizari

Pentru femei nu există cale de mijloc atunci când este vorba de autoturismul propriu: ori aleg un vehicul de oraş mic şi bine dotat, ori un bolid mare şi puternic care să impresioneze. Mulţi producători auto au încercat de-a lungul timpului să înţeleagă felul în care femeile decid în favoarea unui model sau al altuia. Motivul sutelor de studii făcute printre doamnele şi domnişoarele care se prezintă la showroomuri nu este deloc greu de desluşit: tot mai multe vehicule au în

Pentru femei nu există cale de mijloc atunci când este vorba de autoturismul propriu: ori aleg un vehicul de oraş mic şi bine dotat, ori un bolid mare şi puternic care să impresioneze.

Mulţi producători auto au încercat de-a lungul timpului să înţeleagă felul în care femeile decid în favoarea unui model sau al altuia. Motivul sutelor de studii făcute printre doamnele şi domnişoarele care se prezintă la showroomuri nu este deloc greu de desluşit: tot mai multe vehicule au în spatele volanului o reprezentantă a sexului frumos. Prin urmare, a­cest segment de clienţi nu putea fi ignorat. Deşi nu există nicio statistică din care să reiasă exact câte dintre autoturismele comercializate în Europa au fost achiziţionate de femei, unii analişti consideră că procentajul de şoferiţe a trecut demult de 30% şi se îndreaptă vertiginos către 40%. În SUA, situaţia pare să fi evoluat chiar mai mult. Un studiu realizat de retailerul CarMax arată că, în 2009, circa 60% din clienţii de maşini noi şi 53% din cumpărătorii de vehicule second-hand au fost femei.

188-43453-36_masinifemei1_49.jpgCum astfel de cifre nu pot fi ignorate de niciun producător auto, tot mai multe companii s-au grăbit să scoată pe piaţă modele croite după cerinţele clientelor. Chiar dacă nu vor să admită oficial că ţinta principală a respectivelor produse sunt femeile, pentru a nu pierde segmentul masculin al clientelei, producători ca Volkswagen, Fiat, Infinity, Renault şi mulţi alţii au creat modele dedicate aproape exclusiv gusturilor cumpărătoarelor.

Uşor de parcat sau impunătoare

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

12 octombrie 2018

Cel mai lung zbor din lume. Vezi câte ore a durat cursa

Transporturi si Infrastructura

09 octombrie 2018

Cele mai așteptate autobuze au ajuns la București

Transporturi si Infrastructura

01 octombrie 2018

Un pod important din București intră în reparații

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.