”Creșterea din acest an s-a bazat în principal pe finalizarea celor două investiții demarate anterior: banda de sortare colete pusă în funcțiune la începutul anului și banda de sortare plicuri devenită operațională la finele lui septembrie”, spune Adrian Mihai, unul dintre acționarii companiei.
Potrivit lui, cele două investiții reduc timpii de livrare a coletelor, ceea ce înseamnă că se transportă într-un timp mai scurt o cantitate mai mare. Astfel, în 11 luni de funcționare, banda de sortare colete a sortat aproape 10 milioane de colete cu o greutate totală de 61,1 milioane de kg.
Datele financiare indică faptul că cea mai bună lună din perspectiva activității curente a fost noiembrie, când s-au înregistrat 1,314 milioane de expediții. ”Ne așteptăm ca și decembrie să se înscrie în același registru, datorită avansului pe care îl înregistrează vânzările online, dar și ca urmare a creșterii consumului clienților noștri actuali”, mai spune Mihai.
Dacă în 2011 principala provocare pentru companie a fost întârzierea la plată a facturilor, pentru 2012 principalul obiectiv este creșterea bazei de clienți persoane fizice și clienți cu un volum mai mic de trimiteri.
Acționarii companiei spun că acest lucru este posibil chiar dacă anul viitor se anunță a fi unul ”plin de incertitudini”. Anul acesta, compania a fost premiată de Camera de Comerț și Industrie a României pentru management de calitate și spirit de inovație. FAN Courier a fost înființată în 1998 și are o flotă de 1.500 de mașini.

Te-ar putea interesa și: