Astfel, din totalul acestora, mai mult de jumătate au vizat creditele bancare. Este vorba de 6.366 de reclamaţii din care:
– 1.133 de reclamaţii au vizat comisioanele practicate de anumite bănci;
– 1.050 de reclamaţii s-au referit la nerespectarea clauzelor contractuale (mărirea comisioanelor sau introducerea de noi comisioane);
– 4.183 de reclamaţii au avut ca obiect dobânzile bancare, marjele şi nerespectare OUG 50/2010.
EXCLUSIV: ANPC, bombardat cu peste 12.600 de plângeri împotriva băncilor

16 decembrie 2010, 15:45
Ultima modificare în 16 decembrie 2010, 17:45
De la începutul anului şi până la data de 15 decembrie 2010, la nivel naţional, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a înregistrat 12.645 de reclamaţii privind produsele şi serviciile financiare, conform informaţiilor furnizate, pentru Revista Capital, de biroul de presă al acestei instituţii. Un calcul rapid aratî faptul că s-au primit, în medie, câte 1.000 de reclamații pe lună.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook