Campania Black Friday de anul trecut a fost cel mai interesant fenomen de cumpărături petrecut vreodată în România, spunea Radu Apostolescu, vicepreşedintele eMAG, după ce a obervat că toate magazinele online româneşti din toate segmentele de piaţă, indiferent dacă şi-au anunţat sau nu participarea la Black Friday au înregistrat trafic şi vânzări de câteva ori mai mari decât într-o zi obişnuită.
Compania eMAG a câştigat atunci 8 milioane de euro, fiind comandate aproximativ 90.000 de produse. Anul acesta, la ora 12.00, erau comandate deja 100.000 de produse, iar valoarea lor este de peste 10 milioane de euro, conform estimărilor Capital.
Statistica campaniei Black Friday eMAG 2011
• Vizitatori: 1,1 milioane (5% din populatia Romaniei!)
• Numar produse comandate: ~90.000
• Valoare comenzi inregistrate: ~8 milioane Euro
Black Friday 2012, la ora 12
100.000+ produse comandate
70.000+ de comenzi
peste 1,2 milioane de vizite
Black Friday 2012, ora 9:30
Total vizitatori unici: 709.000
Comenzi: 52.700
S-au epuizat:
40% dintre produsele desktop si monitor
69% dintre electrocasnice
40% din produsele din foto
84% dintre televizoare
39% dintre telefoane
83% dintre laptopuri
77% dintreprodusele din ingrijire personala
84% dintre produse imprimante & birotica
47% dintre produsele din gaming