Odată cu certificarea Apple, eMAG derulează programe de training pentru echipa de vânzări, care va oferi servicii de consultanţă de specialitate, atât online, cât şi în showroom-urile din întreaga ţară. De asemenea, eMAG va dedica zone speciale pentru întreaga gama de produse Apple, treptat, în toate showroom-urile din ţară. 
“Ne bucurăm să vedem un interes din ce în ce mai mare al consumatorilor români pentru produsele Apple dar şi o atenţie sporită acordată de compania Apple pieţei româneşti. Noul statut al eMAG în relaţia cu Apple şi planurile comune ne fac să credem în triplarea vânzărilor pe toată gama Apple în 2011 faţă de 2010,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
Principalele aspecte auditate de Apple în procesul de certificare au fost calitatea serviciilor oferite, consultanţa şi expertiza în produsele Apple, politicile de marketing şi relaţia cu clienţii, incluzând suportul tehnic şi posibilitatea de a înregistra şi publica online opiniile şi recomandările consumatorilor. Ca revânzător autorizat, eMAG va beneficia de suport dedicat din partea echipei Apcom, unicul distribuitor autorizat Apple în România, împreună cu care va derula proiecte de promovare şi vânzare.
 
“Colaborarea Apcom România cu eMAG durează de mai bine de şapte ani. Experienţa în mediul online a companiei eMAG este covârşitoare! Scopul comun este de a crea un mediu ideal pentru clienţii Apple în online, dar şi în reţeaua de showroom-uri aflată în permanentă expansiune,” a declarat Zsolt Kadar, Marketing Manager Apcom România.