„Am lansat Black Friday în Bulgaria acum doi ani și în Ungaria anul trecut și deja evenimentul a ajuns la nivelul de fenomen social național, într-un timp mai scurt față de așteptările inițiale. Clienții din internațional așteaptă Black Friday și au venit în număr record pe site de la prima oră a dimineții. Am preluat evenimentul lansat de către eMAG în România și l-am exportat cu succes în țările vecine, a declarat Sorin Ionescu, VP International Business Development Director.

eMAG Black Friday Bulgaria

„Continuăm să surprindem cu fiecare Black Friday pe care îl organizăm în Bulgaria. Anul acesta am depășit în doar 4 ore volumul de vânzări generat anul trecut în tot evenimentul”, a declarat Radu Ilinof, country manager Bulgaria.

Trafic și vânzări la ora locală 13:00
În site și în aplicația de mobil s-a înregistrat un vârf de 130.000 clienți simultan
40% dintre vizite sunt făcute de pe terminalele mobile.
De la startul Black Friday Bulgaria de la ora 07:28 și până acum, s-au comandat 120.000 produse.
În 3 ore de la startul evenimentului, eMAG a depășit nivelul total de vânzări de anul trecut.
Valoarea totală a vânzărilor înregistrate este de 8,4 milioane de euro, dublu față de cele înregistrate în 2014.
45 de comenzi pe secundă în primele 4 minute
 
Cele mai populare produse în Bulgaria:
Comenzile înregistrate până la ora 13:00
7.200 televizoare
5.500 telefoane mobile
6.000 produse de îngrijire personală
12.000 electrocasnice mici
   
În premieră pentru piața din Bulgaria, eMAG a oferit clienților autoturisme. Până la ora 13 au fost confirmate 5 comenzi.

eMAG Black Friday Ungaria

„De Black Friday, eMAG a devenit destinația numărul unu de cumpărături pentru maghiari. Am avut un record de 150.000 de clienți simultan în site”, a declarat Andrei Șercanean, country manager Ungaria.   

Trafic și vânzări la ora locală 13:00
În site și în aplicația de mobil s-a înregistrat un vârf de 150.000 clienți simultan.
Până la ora 13:00, s-au înregistrat în total peste 1 milion de vizite, cu peste 50% mai mult decât anul trecut.
Peste 40% dintre vizite sunt făcute de pe terminalele mobile.
De la startul Black Friday Ungaria de la ora 07:52 și până acum, s-au comandat 111.000 produse.
Valoarea totală a vânzărilor înregistrate este de 7 milioane de euro, dublu față de cele înregistrate în 2014 (până la aceeași oră).
50 de comenzi pe secundă în primele 4 minute de la start.

Cele mai populare produse în Ungaria:
Comenzile înregistrate până la ora 12:00
4000 televizoare
5000 telefoane mobile
4000 de tablete
3000 parfumuri
2500 de plăci, perii și uscătoare de păr

Cel mai scump produs cumpărat până la această oră: 11.800 euro, un autoturism Citroen C4 CACTUS PT82 SHINE

Country managerii eMAG

Radu Ilinof, country manager Bulgaria este cel mai tânăr manager al eMAG. Are 25 de ani și lucrează de 6 ani la eMAG, unde a avut și primul job, în echipa de call center. Radu a absolvit Administrarea Afacerilor de la Universitatea București. Radu conduce o echipa de 70 de oameni.

Andrei Șercanean, country manager Ungaria, a venit la eMAG de la Flanco, cu o experiență de 9 ani în retail. Andrei a dezvoltat business-ul eMAG în Ungaria și a organizat primul Black Friday anul trecut.  Andrei conduce o echipa de peste 100 de oameni.