Într-o postare făcută la scurt timp după miezul nopţii, miliardarul a spus „dacă un logo X suficient de bun va fi postat la noapte, îl vom introduce mâine la nivel mondial”. „Iar în curând vom spune adio brand-ului twitter şi, gradual, tuturor păsărilor”, a adăugat Elon Musk.

Anul trecut, Elon Musk a cumpărat Twitter pentru 44 de miliarde de dolari şi a fuzionat compania într-o entitate denumită X Corp.

Potrivit paginii web a Twitter, logo-ul care înfăţişează o pasăre de culoare albastră, este „cel mai recunoscut activ al nostru”, adăugând „de acea îl protejăm atât de mult”.

În luna aprilie a acestui an pasărea albastră a fost înlocuită, temporar, cu un câine din rasa Shiba Inu, logo-ul criptomonedei Dogecoin, înlocuire care a ajutat la creşterea valorii de piaţă a Dogecoin cu până la patru miliarde de dolari.

Veniturile Twitter din reclame au scăzut

Veniturile Twitter din reclame au scăzut din luna octombrie a anului trecut, moment în care Elon Musk a cumpărat compania pentru 44 miliarde de dolari.

Pentru a mări veniturile companiei, amintim că Elon Musk a dat afară jumătate dintre angajații platformei de socializare. Tot pentru majorarea veniturilor, fondatorul Space X și Tesla a decis ca bifa albastră, care înainte arăta autenticitatea unui cont, acum să devină un simplu simbol care arată că o persoană a plătit un abonament la Twitter.

”Încă avem un flux de numerar negativ, din cauza scăderii cu ~50% a veniturilor din publicitate și a datoriilor mari. Trebuie să ajungem la un flux de numerar pozitiv înainte de a ne permite luxul de a face orice altceva”, arată Elon Musk într-un mesaj pe Twitter.

Declarația sa despre problemele de flux de numerar ale Twitter vine la puțin peste o lună de când Linda Yaccarino, care a condus anterior publicitatea globală pentru NBCUniversal de la Comcast, a preluat rolul de director executiv al Twitter. NBCUniversal este compania-mamă a CNBC.

Twitter a început să împartă o parte din veniturile din publicitate către anumiți creatori de conținut

În ultimele zile, Twitter a început să distribuie o parte din veniturile din publicitate către anumiți creatori de conținut de pe platforma sa. Observațiile lui Musk au fost făcute ca răspuns la adepții care doreau să afle de ce acest program de împărțire a veniturilor a avut un domeniu de aplicare atât de limitat.

O serie de conturi foarte urmărite pe Twitter au postat că sunt consternate că nu se califică încă pentru a obține venituri din acest program. După cum a relatat anterior The Verge, programul de împărțire a veniturilor a fost disponibil doar pentru utilizatorii care au plătit un abonament verificat Twitter Blue, iar sumele plătite au fost „determinate de reclamele plasate în răspunsurile la tweet-uri”.