Pe primul loc este stimulentul financiar,după care urmează prestigiul angajatorului: candidaţii iau în calcul salariul si pachetul de beneficii oferit
(47,12%), imaginea companiei (36,59%), programele de training puse la dispozitie de angajator (36,33%) si siguranța locului de muncă (35,86%).

Imaginea companiei este al doilea cel mai raspandit criteriu pentru alegerea unui angajator, după pachetul salarial, pentru tinerii cu background economic sau tehnic, iar importanţa acestui factor creşte odată cu acumularea de experienţă, arată un studiu Catalyst Solutions.

În ceea ce priveşte beneficiile dorite de către angajaţii români, ordinea este aceeaşi ca în 2012. Aceştia preferă asigurările medicale (56,93%), suportul
financiar pentru urmarea unor cursuri şi training-uri (43,27%), bonurile de masă (33,97%) şi programul de lucru flexibil (30,10%). Abonamentul la sala de fitness sau decontarea mesei de prânz sunt printre ultimele ca importanţă acordată.

Rezultatele celei de-a 8-a ediţii a studiului Catalyst se bazează pe datele colectate în urma unui chestionar online în perioada martie – aprilie 2013 de la
8.762 respondenţi din Bucureşti (3.739 respondenţi) şi provincie (5.023 respondenţi).