Potrivit unui comunicat al companiei, clienţii vor avea posibilitatea de a alege dintr-o gamă variată de 400 produse din 40 de categorii electroIT.

Preţurile din categoria electrocasnice mici pornesc, în cadrul campaniei, de la 179 lei, pentru un cuptor cu microunde, iar în categoria electrocasnice mari de la 599 lei, pentru un frigider. Pasionaţii de fotografie şi IT pot găsi aparate foto cu preţuri începând de la 199 lei, dar şi laptop-uri la doar 1.199 lei.

'Pink Monday vine mereu în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, cu cele mai bune oferte. Am compus şi de această dată un mix de produse din toate categoriile de preţ şi cu reprezantare pe majoritatea brandurilor comercializate de Domo astfel încât să oferim posibilitatea cât mai multor clienţi să găsească în oferta campaniei produsele potrivite nevoilor lor', a declarat Sigmund Klein, director general Digistore SRL, care gestionează platforma online domo.ro.

Conceptul Pink Monday a fost lansat de Domo în urmă cu trei ani, cu scopul de a oferi consumatorilor produsul potrivit, la momentul potrivit, în cele mai bune condiţii – atât din punct de vedere al preţului, cât şi al serviciilor.

Campaniile Pink Monday organizate de domo.ro în ultimii trei ani au avut rezultate pozitive, compania estimând vânzări de peste un milion de euro numai în această zi.

Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în electroIT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu peste 1.000 de angajaţi, precum şi platforma online domo.ro, care oferă o gamă de 48.500 de produse din 42 de categorii diferite.

SURSA: Agerpres