Carrefour a anunţat astăzi semnarea unui parteneriat cu Glovo pentru a le propune clienţilor din patru ţări un serviciu de livrări în 30 de minute, şapte zile pe săptămână, conform agenției de presă Reuters.

Acest serviciu, care va fi lansat deocamdată în Franţa, Spania, Italia şi Argentina la începutul lunii octombrie, va oferi clienţilor o oportunitatea de a-şi cumpăra alimentele online simplu, rapid şi practic, a precizat Carrefour într-un comunicat.

Înfiinţat în anul 2015, strat-up-ul spaniol Glovo este specializat în livrarea, în mai puţin de o oră, a cumpărăturilor alimentare, a meselor, produselor farmaceutice sau a cadourilor. Societatea este prezentă în 26 de ţări şi peste 186 de oraşe. În luna mai 2018 aplicaţia Glovo a fost lansată şi în Bucureşti.

În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri ‘Carrefour’, 218 supermarketuri (203 magazine ‘Market’ şi 15 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ şi un magazin de comerţ online.

Te-ar putea interesa și: