Comportamentul utilizatorului s-a schimbat față de alți ani. La această ediție de Black Friday, utilizatorii au comandat mii de produse în același timp. Dacă în anii trecuți, aceștia căutau produsele și alegeau după un timp ce cumpără, acum au mers direct la țintă, iar numărul mare de comenzi trimis în aceași timp a dus la căderi, conform oficialilor eMAG.

"Este o schimbare majoră a comportamentului de consum anul acesta. Am avut mult mai multe oferte comparativ cu anii anteriori și dintr-o gama variată cu cantități mari. Asta a atras un număr mare de vizitatori la deschidere. Oamenii au adăugat produse în favorite și au comandat foarte mulți în acelasi timp, iar asta a pus presiune pe încarcarea serverelor. Promoțiile vor fi suplimentate pe tot parcursul zilei” spune Tudor Manea, General Manager, eMAG.

Date până la ora 9:00

• Comenzi în valoare de 78 mil ron

• 172.000 de produse vândute, 828.000 de produse rămase disponibile

• Varful de vizite a fost de 452.000 de oameni

• 1.280.000 vizite • 68% dintre vizite sunt de pe dispozitivele mobile

• Peste 35 milioane de pagini vizitate de clienți

• In primele 20 min s-au epuizat cele 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică

• 6 bijuterii cu diamante vândute Vânzări pe categoriile vedetă:

• Produse pentru casă și îngrijirea casei: peste 19.000 de bucăți

• Electrocasnice mici: peste 13.000

• Componente și periferice PC: peste 12.000

• Televizoare: peste 11.000 • Telefoane: 11.000

De asemenea s-au vândut 6.641 grame aur și 6 diamante. 11.072 clienți au ales livrarea prin showroom,  158.891 vor fi livrate de curieri și 2.354 prin Poșta Română.