Cum ar trebui sa arate o femeie din mediul de afaceri? Cum ar trebui sa se machieze, sa isi aranjeze parul sau ce tinuta ar trebui sa adopte?

Acestea sunt cateva dintre intrebarile pe care ar trebui sa si le puna orice “business woman”, indiferent de sectorul in care activeaza.

Insa, foarte putine dintre ele isi ridica astfel de probleme, spune beauty consultantul Dana Sota. “Foarte multe femei de business pun egal intre ingrijire si timp sau bani si nu acorda importanta aspectului fizic”, spune Dana Sota.

Beauty consultantul afirma ca femeile din mediul de afaceri ar trebui sa fie constiente de importanta imaginii lor si de impactul pe care il are aceasta asupra relatiilor cu clientii sau partenerii de afaceri.

Consiliere in beauty pentru femeile de afaceri

In acest sens, Dana Sota are in plan organizarea de workshop-uri in vederea consilierii in beauty pentru0-27972-image008.jpg femeile din segmentul de business. Initiativa vine la un an dupa lansarea cartii “Frumusetea se invata”, carte care se adreseaza tuturor femeilor care vor sa adauge un plus de culoare imaginii lor.

Cu toate acestea insa, Dana Sota a declarat ca volumul nu a fost cumparat tocmai de femeile de afaceri, fapt ce evidentiaza o data in plus lipsa de interes a acestora pentru imaginea lor.

“Primul workshop va fi organizat in luna mai in cadrul unui centru SPA si va fi unul pilot in urma caruia urmeaza sa se traga concluzii si sa se continue programul”, spune Dana Sota. Evenimentul va fi promovat cu precadere in marile companii pentru a atrage femeile de business, fiind impusa si o taxa pentru participare.

Putin timp si putini bani pentru o ingrijire de baza

Dana Sota ofera si o serie de sfaturi pentru femeile din mediul business. “Ingrijirea de baza nu rapeste mult timp si nicidecum bani. Pentru cei patru pasi esentiali, o femeie are nevoie de doar 2 minute seara si dimineata, insa isi creaza o imagine mai atractiva”, spune beauty consultantul. Aceasta mai adauga ca o astfel de femeie trebuie sa recurga la un machiaj discret, un parfum delicat, o tinuta office si la o coafura simpla, stilata.

In ceea ce priveste raportul ingrijire / bani, Sota spune ca pretul minim pentru a-ti “cumpara” frumusetea pleaca de la cateva milioane.

Dana Sota a fost femeie de afaceri, vreme de 10 ani, pentru ca in 1999 sa isi deschida primul centru de ingrijire faciala si corporala din Romania, afacere la care a renuntat patru ani mai tarziu. Tot Dana Sota a produs si prezentat prima emisiune de beauty de la noi, ”Viata in roz”, in 2002.