În ziua în care Duster a fost lansat la Geneva, pe youtube au apărut noi clipuri video care prezintă modul în care SUV-ul Dacia se descurcă pe teren accidentat.

0-48613-duster_geneva_024.jpg„Garda la sol înaltă, roţile de 16’’, pasajele roţilor şi elementele de protecţie a caroseriei invită şoferul să se aventureze pe cele mai dificile drumuri” se arată în comunicatul Dacia publicat înainte de lansarea de la Geneva.

Cei de la Dacia spun că Duster se adaptează tuturor condiţiilor de drum datorită gărzii la sol de 210 mm, consolelor scurte (822 mm în faţă, 820 mm în spate) şi unghiurilor de trecere (30° pentru unghiul de atac şi 36° pentru unghiul de degajare).

Cu toate acestea, faptul că SUV-ul cântăreşte doar 1160 kg pentru versiunea 4×2 şi 1250 kg pentru versiunea 4×4 este un dezavantaj atunci când este vorba despre terenuri accidentate, întrucât dă senzaţia de instabilitate.