Noul bolid italian Pagani Huayra, care va fi expus, în premieră mondială, la Salonul auto de la Geneva, are o caroserie din fibră de carbon, un motor produs de Mercedes-Benz AMG, care dezvoltă 700 de cai-putere, și portiere cu deschidere verticală, la fel ca un alt supermodel de referință: SLS AMG.
Dacă este adevărat ce se spune – că Pagani a lucrat șapte ani pentru a pune la punct Huayra – atunci fiecare zi dedicată dezvoltării acestei frumuseți periculoase a fost una care a trecut cu folos.
Noul Pagani se bizuie pe un motor V12 biturbo de 6.0 litri, care livrează nu mai puțin de 700 de cai putere şi un cuplu maxim de 1.000 de Nm.  Uriașul agregat este conectat la o transmisie secvenţială cu 7+1 trepte, care canalizează toate resursele disponibile (așa cum scrie la manual) către puntea spate.

Deși nu au fost confirmate oficial, performanțele supermodelului Huayra – vehiculate deja în presa internațională de specialiate – nu pot fi departe de realitate: 3,3 secunde (de la zero la 100 km/h) și 370 km/h – viteză maximă.

Fișa tehnică Pagani Huayra
Motor: Mercedes-Benz AMG V12 Bi-Turbo (benzină)
Capacitate: 5.980 cmc
Putere: 700 CP
Cuplu: 1.000 Nm
Transmisie: spate, 7+1 secvențială
Accelerație 0-100 km/h: 3,3 s
Viteză maximă: 370 km/h
Lungime: 4.605 mm
Înălțime: 1.169 mm
Lățime: 2.036 mm
Ampatament: 2.795 mm
Greutate: 1.350 kg
Distribuția maselor: 44%-56% față-spate
Preț: 1.000.000 dolari