Astfel, noul brand vine în completarea altor investiții ale grupului, care, potrivit prognozelor, vor duce afacerile la aproximativ 150 milioane de euro, în 2017.

”Ne-am propus să aducem în piață aceleași servicii de care beneficiază un pasager atunci când alege ca mijloc de transport avionul. Prețurile vor fi foarte mici, încep de la 1 euro pentru fiecare destinație. În afară de destinațiile din România, vor fi și 11 destinații către Europa. Primele curse încep să fie operate din luna martie”, a spus Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Flota de autocare numără deja 25 de unități, din care ”10 sunt pe drum”. Potrivit datelor companiei, ultimele investiții în înnoirea flotei au însemnat 3 milioane de euro.

Pentru următorii trei ani, ținta este să ajungă la 4 milioane de pasageri și 80 de autocare.

Altfel, pe partea de turism, Christian Tour a înregistrat afaceri de 60 de milioane de euro în 2015 și și-a propus să atingă 70 de milioane de euro anul acesta datorită, în principal, creșterii vânzărilor către Spania, Grecia și Turcia.