Cu cât ești plătit dacă mănânci în fiecare zi avocado

Cu cât ești plătit dacă mănânci în fiecare zi avocado
Publicat de Raluca Ionescu-Heroiu la 3 septembrie 2018, 09:46

Patru universități caută oameni care să mănânce avocado timp de 6 luni, zilnic.Cercetători de la Loma Linda University, Penn State, Tufts University și University of California din Los Angeles te vor plăti să mănânci avocado în fiecare zi timp de 6 luni.

Cercetătorii caută 1.000 de candidați cu sprijinul cărora să decopere dacă avocado te ajută, de fapt, să slăbești.

Avocado constituie o sursă bogată de grăsimi bune pentru inimă, care poate ajuta cu colesterolul, dar există câteva dubii cum că fructul nu este atât de sănătos precum pare.

“Din moment ce avocado conține cele mai multe grăsimi dintre toate fructele, ar părea ilogic să ne imaginăm că ar putea ajuta lumea să dea jos grăsimea abdominală.”, au spus cei de la Loma Linda University.

Un studiu publicat în Journal of the American Heart Association a arătat că dacă zilnic înlocuim grăsimile saturate cu un avocado, tensiunea arterială ar putea scădea, conform Digi24. Cercetătorii de la Penn State au de gând să verifice această presupunere monitorizând nu doar efectele avute asupra grăsimii abdominale a participanților la studiu, cât și starea generală de sănătate în ce privesc bolile cardiovasculare.

Fiecare universitate caută 250 de împătimiți de avocado care sunt dispuși să mânănce un avocado pe zi sau doi pe lună. Participanții vor primi câte 300 de dolari la sfârșitul fiecărui studiu, și 24 de avocado în dar de care se pot bucura cum poftesc .

 

Informații articol
Etichete: ,
Publicat în: Social
Condiții de preluare

Informațiile publicate de capital.ro pot fi preluate de alte publicații online doar în limita a 500 de caractere și cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.