Creşterea înregistrată de companie a fost generată de dublarea vânzărilor la categoriile-vedetă din gama de produse RTC: produsele de protocol (cafea, apă, suc, electrocasnice de birou etc.) şi curăţenie (produse şi echipamente igienă și curățenie), RTC fiind prima companie de distribuție consumabile office din România care a completat oferta comercială cu acest tip de articole. În toamna anului 2013, compania a dublat sortimentul de protocol și din punct de vedere al diversității produselor, principalele game extinse fiind băuturile hot drinks, pentru pregătirea sezonului rece și sortimentul de soft drinks, categorie pentru care compania așteaptă de asemenea o evoluție semnificativă a vânzărilor față de vara lui 2013.

Soluțiile profesionale de curățenie pentru birouri, hale sau depozite oferite de RTC au fost, de asemenea, produse cu impact pentru companiile care au înțeles beneficiile achizițiilor centralizate de consumabile pentru locul de muncă, prin controlul costurilor și reducerea timpului alocat procurării acestora. Rezultatele înregistrate de aceste categorii în dezvoltare (protocol și curățenie), validează decizia companiei de a se transforma într-un furnizor de tip one-stop-shop de soluţii complete pentru birou.

“Rezultatele excelente pe care RTC le înregistrează din 2013 până acum, cu dublarea aşteptărilor în termeni de vânzări, se datorează în principal celor 2 direcţii asumate în urmă cu mai mult de 1 an: lansarea unor game tot mai complexe de produse şi servicii, menite să creeze un nivel înalt de confort angajaților companiilor și o soluție de control a costurilor, dar și construirea unei echipe puternice de consultanţi, prin recrutarea celor mai buni profesionişti în vânzări. Ambele sunt eforturi pe care le vom continua şi în 2014, întrucât credem cu adevărat în oferirea unei experienţe complete clienţilor noştri, pentru ca ei să aibă o zi bună la birou.”, a declarat Gabriel Mureşanu, CEO RTC Proffice Experience.