Compania cu sediul în Dublin, înscrisă la bursă sub simbolul 'KING', a vândut 22,2 milioane de acţiuni, la preţul de 22,50 dolari pe titlu, după ce le-a oferit la un preţ cuprins între 21 şi 24 de dolari.

JPMorgan Chase & Co, Credit Suisse Group AG şi Bank of America Corp au intermediat oferta publică de acţiuni (IPO).

Acţiunile companiei vor fi tranzacţionate începând de miercuri la New York Stock Exchange.

Înfiinţată în anul 2003, în Suedia, King Digital Entertainment a anunţat luna trecută că are intenţia de a-şi lista acţiunile la NYSE pentru a strânge fondurile necesare continuării dezvoltării sale şi posibile achiziţii.

Potrivit documentelor remise autorităţii bursiere americane (US Securities and Exchange Commission), cifra de afaceri a companiei a crescut până la 1,88 miliarde de dolari, în 2013, de la 164 milioane de dolari, în 2012, în timp ce profitul net a urcat la 567,6 milioane de dolari anul trecut, de la 7,8 milioane de dolari în 2012.

King Digital Entertainment oferă peste 180 de jocuri în 14 limbi pe telefoanele mobile, pe Facebook şi pe site-ul său de Internet.

Cel mai popular joc al companiei este Candy Crush, care a fost descărcat de peste 500 de milioane de ori de la lansarea sa, în 2012. AGERPRES