„Proiectele Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România erau blocate în noiembrie 2016. Odată cu adoptarea ordonaței pentru accelerarea implementării proiectelor de infrastructură, începând cu luna aprilie, proiectele de autostradă au fost deblocate, s-au emis ordinele de începere a lucrărilor pe autostrada Brașov-Borș”, a declarat minsitrul Transporturilor, Dan Costescu în cadrul unei conferințe unde a prezentat un prim bilanț după șase luni de activitate.  
Ultimul contract pentru proiectarea și execuția autostrăzii Târgu Mureș-Câmpia Turzii a fost semnat la începutul lunii aprilie pentru lotul de autostradă Chețani-Iernut.
Conform CNADNR, contractul în valoare de aproximativ 437 milioane lei, fără TVA, a fost atribuit asocierii Astaldi Spa-Max Boegl-Astalrom-Constitrans. Termenul contractual este de patru luni pentru proiectare și 12 luni execția celor 17,9 km de autostradă. Perioada de garanție a lucrării  este de 48 de luni, iar lucrările sunt finanțate din fonduri UE – 75% și bugetul de stat – 25%.