„Câştigarea a două premii Gold EFFIE din cele şase oferite şi un premiu Bronz este o realizare foarte importantă pentru noi. Această recunoaştere confirmă crezul nostru că arhitecţii şi dirijorii comunicării noastre sunt clienţii. Dacă îi punem pe ei pe primul loc, efortul depus de echipa noastră de comunicare împreună cu agenţia de publicitate dă roade”, a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager Cosmote România.

Primul premiu Gold a fost câştigat de campania de comunicare lansată în septembrie anul trecut, „Time to listen”, care accentuează importanţa de a-i simţi pe cei dragi aproape, chiar şi atunci când nu sunt lângă tine. Campania a fost realizată de Papaya Advertising şi a primit premiul Gold EFFIE la categoria Corporate Reputation, Brand & Identity.

În plus, Cosmote România a câştigat premiul Gold EFFIE şi la categoria Telecommunication voice offers prin campania de publicitate „Garajul lui Smiley”, care promovează segmentul prepaid şi a fost realizată de Ogilvy & Mather România.

Un alt treilea premiu, de Bronz, a mers la campania de promovare „Frog – The Challenger”, realizată de Ogilvy & Mather România. Campania a fost premiată la categoria New Product or Service Introduction. La această categorie nu a fost oferit niciun premiu Gold sau Silver.

EFFIE România a oferit în acest an un număr total de 42 de trofee care au ajuns la 20 de agenţii şi companii. Premiile EFFIE România reprezintă una dintre cele mai importante competiţii din industria de publicitate din România, promovând rolul publicităţii în ceea ce priveşte utilizarea eficientă şi eficace a resurselor de marketing.

<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/mVxbWrulMbs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>