Tratamente de albire a dinților, masaje terapeutice, cheltuieli de protocol, dar și rate la mașini de lux precum Range Rover Evoque (37.000-52.000 de euro), toate sunt necesare, în opinia constructorului italian Salini Impregilo, pentru construirea autostrăzilor din România, scrie digi24.ro.

Compania italiană Salini-Impregilo care realizează împreună cu SECOL – Societa Edile Construzioni e Lavori, o altă firmă italiană, lotul 2 din autostrada Lugoj-Deva, a justificat avansul încasat de la statul român cu facturi eliberate pentru tot felul de servicii și bunuri, fără legătură cu realizarea unei autostrăzi.

Informațiile sunt cuprinse într-un ”raport de evaluare și control a capacității administrative”, realizat în vara anului trecut de către Ministerul Fondurilor Europene (MFE), deținut în exclusivitate de Digi24.ro (vezi foto). Raportul reprezintă ”verificarea modului de îndeplinire de către beneficiarii Programului Operațional Sectorial Transport a obligațiilor stabilite” într-o instrucțiune privind utilizarea avansurilor primite.

Salini-Impregilo a lucrat şi pe autostrada Sibiu – Oraştie Lot 3, autostradă închisă la nici un an de la inaugurare după ce s-a descoperit apă la zece metri sub autostradă și au apărut fisuri în asfalt. Autostrada a fost şi demolată parţial între timp.