Dar, în timp ce un angajat de origine indiană a fost trimis acasă de Elon Musk, un alt indian va fi adus la Twitter pentru a remedia situația și a-l ajuta pe șeful Tesla să conducă rețeaua de socializare, scrie News.18.com.

Cine este Sriram Krishnan, omul despre care se spune că îl va ajuta pe Elon Musk cu Twitter și cu planurile sale de reorganizare?

Musk, care consideră un adept al libertății de exprimare, a declarat că vrea să acționeze astfel şi ca proprietar al Twitter, rețeaua de socializare fiind acuzată până acum de cenzurarea opiniilor și de suspendarea unor conturi, așa cum s-a întâmplat cu contul fostului președinte Donald Trump.

A lucrat pentru Twitter, Meta și Microsoft

Sriram Krishnan este un inginer și un tehnolog foarte apreciat, care are lucrat pentru Twitter, Meta și Microsoft. S-a mutat în Statele Unite in 2005, la vârsta de 21 de ani, unde și-a început călătoria în spațiul tehnologic.

Experiența sa anterioară la Twitter a inclus produse precum cronologia principală a Twitter, construirea unei noi interfețe de utilizare pentru platformă, căutarea și creșterea audienței. La Facebook (acum Meta), a dezvoltat produse publicitare mobile care s-au transformat într-una dintre cele mai mari rețele de publicitate grafică.

A devenit un investitor în startup-uri

Cariera sa în tehnologie a început însă cu Microsoft, unde a lucrat la divizia Windows Azure. Apoi a devenit un investitor în startup-uri în stadiu incipient și, ca parte a firmei a16z, s-a specializat în urmărirea startup-urilor de criptomonede emergente.

Ce crede despre Musk

În mesajul postat pe Twitter, Sriram spune că atât el, cât și start-up-ul său consideră că Elon Musk este persoana potrivită pentru a avea un impact într-o companie extrem de importantă precum Twitter.
Sriram găzduiește împreună cu soția sa și un podcast numit The Goot Time, unde a avut invitați precum Mark Zuckerberg, Calvin Harris și Elon Musk.

Cea mai mare problemă a Twitter, monetizarea platformei

Musk se va folosi de experiența anterioară a lui Sririam la Twitter pentru a vedea cum poate fi remodelată compania și cum va avea o șansă mai bună de a reuși pe piață. Cea mai mare problemă a Twitter a fost monetizarea platformei. Se pare că Musk dorește să schimbe acest lucru, câteva dintre ideile sale fiind deja discutate pe rețelele sociale.

În primele două săptămâni de când a fost lansată oficial, anul trecut în septembrie, funcția de abonare Super Follows adunase câteva mii de dolari la nivelul întregii platforme sociale.
Lansată ca o modalitate de diversificare a veniturilor Twitter, mult prea dependente de publicitate, dar și ca un instrument prin care pot câștiga bani creatorii de conținut, funcția Super Follows a reprezentat o primă încercare a companiei de a vinde un abonament, dar s-a dovedit un fiasco.