Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

CHINEZII au ieșit din cursa pentru CEA MAI AȘTEPTATĂ AUTOSTRADĂ DIN ROMÂNIA

Autor: | | 17 Comentarii | 9955 Vizualizari

China Communications Construction Company Ltd cea mai importantă companie din China care activează în sectorul construcţiilor de autostrăzi s-a retras din cursa pentru desemnarea constructorului tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov.

Pentru acest tronson de autostradă şi-au depus candidaturile în primăvara acestui an 4 companii sau asocieri, dintre care una era compania din China. Ministrul marilor proiecte, Dan Șova, anunţa în vară că în luna septembrie va fi desemnat constructorul.

La începutul lunii trecute, CAPITAL informa faptul că în prima parte a acestei luni, comisia desemnată pentru alegerea partenerului, care va proiecta, construi şi finanţa tronsonul de autostradă Comarnic-Braşov (58 kilometri). Se pare însă că au existat unele probleme, aşa cum a declarat Narcis Neaga, noul director general al CNADNR, într-un interviu acordat sursazilei.ro.

“Am pus la dispoziţie studiul de fezabilitate, numai că s-a schimbat traseul în zona oraşelor Sinaia, Buşteni şi Predeal. Studiul de fezabilitate presupunea ca autostrada să treacă prin mijlocul oraşului Buşteni, un oraş turistic recent renovat.  Aşa că am decis să facem tunel de 10 kilometri, pe porţiuni -  va fi o parte de tunel la Sinaia, alta la Buşteni şi alta la Predeal, iar acest nou traseu scade timpul de parcurgere a autostrăzii cu 12-15 minute”, a declarat Neaga, în interviul acordat sursazilei.ro

În acest moment există doar 3 constructori în lupta pentru desemnarea câştigătorului: Vinci-Strabag-Aktor, Impregilo-Salini şi UMB-Tehnostrade.

Narcis Neaga a declarat recent pentru CAPITAL că termenul pentru depunerea ofertelor finale este 15 octombrie. “Până la finele lunii vom stabili câştigătorul şi sperăm să putem semna contractul”, ne-a declarat directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

Întrebat dacă lucrările vor fi gata în 2016, aşa cum a promis premierul Victor Ponta, şeful CNADNR a precizat că în contract deschiderea traficului va fi prevăzută pentru acel an.

Pe scurt, prin contractul de concesiune, cel care va prelua acest proiect va trebui să parcurgă mai mulţi paşi:

•    să obţină finanţarea pentru realizarea construcţiei

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

Rubato

24,00Lei

Zăpada

38,00Lei

Generation P

26,00Lei

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

12 octombrie 2018

Cel mai lung zbor din lume. Vezi câte ore a durat cursa

Transporturi si Infrastructura

09 octombrie 2018

Cele mai așteptate autobuze au ajuns la București

Transporturi si Infrastructura

01 octombrie 2018

Un pod important din București intră în reparații

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.