La doar o zi dupa ce un hotel din New York a lansat
un covrig de 1.000 de dolari, patronul unui restaurant din acelasi oras a
lansat o inghetata de 25.000 de dolari, desertul fiind suficient de scump incat
cei de la Guiness Book sa-i acorde un loc in faimoasa publicatie.

Stephen Bruce, proprietarul Serendipity 3, a
creat desertul impreuna cu Euphoria New
York, un magazin de bijuterii cunoscut, in cateva
luni.

"Frrozen Haute Chocolate" contine 28
de feluri de cacao, 14 fiind extrem de rare si scumpe. Desertul contine o
cantitate mica de aur comestibil si este servit intr-un vas poleit cu aur
comestibil. In interiorul vasului se afla si o bratare de aur cu diamante. Clientul
primeste o lingurita din aur incrustata cu diamante pentru a savura desertul,
pe care o poate lua apoi acasa.

Serendipity 3 a mai oferit in trecut un desert
extrem de scump in urma cu patru ani, o inghetata de 1000 de dolari, care s-a
bucurat de succes in randul celebritatilor americane.

Sursa: AFP