Astfel, reprezentanții ”generației Y” – sau ”generația Millennials” – devin treptat ținta principală a companiilor producătoare de bunuri de lux, în acest moment aceștia reprezentând peste 50% din totalul clienților Sole, de exemplu. Printre cele mai populare produse se numără cele semnate Yves Saint Laurent, Gucci, Chloe și Michael Kors, brandurile europene fiind prioritare. În ceea ce privește preferințele acestora, compania remarcă faptul că tinerii nu sunt loiali față de un brand anume, ci selectează produse care să satisfacă propriile standarde de elitism.

„Cei mai tineri dintre reprezentanții acestei generații se află deja la stadiul în care încep să facă primele lor achiziții de bunuri de lux, axându-se momentan pe accesorii fashion și preferând cumpărarea acestora în detrimentul altor produse și servicii, precum investiții financiare, bunuri pentru casă sau automobile”, a declarat Angela Țiboc, director al diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole.

De asemenea, accesoriile tech, precum husele pentru telefoane ori tablete, ce vizează personalizarea gadgeturilor devenite indispensabile pentru reprezentanții Millennials, se află și ele în majoritatea coșurilor de cumpărături. În plus, în ceea ce privește comportamentul de achiziție, peste 60% dintre comenzi sunt plasate online, în foarte puține cazuri fiind preferat shopping-ul direct în magazin.

„În principiu, cele mai atrăgătoare branduri pentru tineri sunt cele care au o prezență ireproșabilă în mediul online și care reușesc să se apropie de ei prin mediile în care aceștia își petrec cel mai mult timp: rețelele de socializare. Companiile anterior menționate sunt cele mai bune exemple în acest sens”, a completat Angela Țiboc.

În plus, potrivit acesteia, generația Millennials se îndreaptă cu repeziciune către momentul în care va deveni unul dintre cele mai puternice grupuri de consumatori de pe piața bunurilor de lux, estimând în acest sens un interval de maxim patru ani.