CME, compania mamă a PRO TV, este de vânzare. Operațiunile din Cehia, Slovacia, Bulgaria, România şi Slovenia nu îi interesează pe americani și astfel sunt deschiși la orice propunere: vânzarea totală sau parțială, o fuziune cu un alt grup media etc

În ultimii ani, CME, a înregistrat o creştere a profiturilor şi a reuşit să îşi reducă povara datoriilor, care la un anumit moment depăşea un miliard de dolari.

CME a raportat o creştere de 23% a profitul operaţional (OIBDA), până la 90,7 milioane de dolari în trimestrul patru 2018, peste estimările analiştilor, în timp ce pe ansamblul anului trecut, grupul a realizat un profit operaţional de 222,7 milioane de dolari, în creştere cu 21%, în timp ce generarea de cash flow a crescut cu 30%.

Citește și Umilință cruntă pentru Adrian Năstase și Liviu Dragnea! Un cunoscut realizator îi desființează

În România, din portofoliul CME fac parte: Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, MTV România şi Pro TV Chişinău. Doar operațiunile din România sunt evaluate la 1 miliard de dolari. Grupul Pro a înregistrat venituri de peste 200 de milioane de dolari în anul 2018.