Cei mai mulţi dintre români au vizualizat și achiziţionat produsele direct de pe telefoanele mobile. Conform Asociaţiei Magazinelor Online, peste 5000 de magazine online au avut promoții de Black Friday. Cele mai multe vânzări au fost realizate din categoriile de produse pentru casă și îngrijirea casei, electrocasnice mici, îngrijire personală, fashion, televizoare, telefoane, anvelope și jucării.

Peste 70% dintre cumpărători au optat pentru livrare prin curier si 30%  în showroom sau oficii poștale. Peste o treime dintre cumpărători au preferat să plătească cu cardul, iar un sfert dintre comenzile plasate de Black Friday au fost din mediul rural, procent în creștere comparativ cu anul trecut. „Comerțul online este pentru toată lumea. Ne dorim ca cei din mediul rural, din orașele mici și persoane din zone defavorizate să beneficieze de avantajele comerțului online și anume de varietatea mare de produse, prețuri și servicii mai bune, pe care le pot compara în mod transparent. Black Friday este cel mai așteptat moment pentru cumpărături, un eveniment pentru care companiile au investit atât înainte, în timpul, cât și după, mobilizând forță de muncă pe parcursul weekendului dar și pe parcursul nopții. Conform datelor noastre, luni 19 octombrie, peste 50% dintre comenzi au fost livrate sau erau în curs de livrare. Valoarea medie a unei comenzi a variat între 800 lei și 1600 lei, ” a declarat Florinel Chiș, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online și Chief Technology Advisor în cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association). “Am intuit ca oamenii vor folosi mobilul mai mult ca in orice alt Black Friday pentru a cauta cele mai bune dealuri si a face cumparaturi “, au mai spus reprezentanții Asociației Române a Magazinelor Online