Retailerul francez Carrefour a realizat in primele trei luni ale anului vanzari de peste 21 de miliarde de euro, in crestere cu 5,2% fata de primul trimestru al anului 2006, informeaza un comunicat al companiei. Operatiunile Carrefour din Romania au inregistrat o crestere de 5% a vanzarilor in primul trimestru al anului. Aceeasi crestere a fost inregistrata si de operatiunile Carrefour din Argentina, Columbia, China, Polinia si Grecia.    

Principalele patru piete pentru retailerul francez, Franta, Spania, Italia si Belgia au inregistrat si ele cresteri ale vanzarilor in aceasta perioada. 

In Europa (fara cele patru piete principale), Carrefour a inregistrat in primul trimestru din 2007 vanzari de peste 8,1 miliarde de euro, in crestere cu 6,8% fata de aceeasi perioada de anul trecut.  

Carrefour a deschis sau cumparat magazine cu o suprafata totala de peste 203.000 de metru patrati in primul trimestru din 2007, dintre care peste 130.000 de metri patrati in afara celor patru piete principale ale sale. Aceste noi magazine au contribuit cu 4,9% la veniturile Carrefour din primele trei luni ale anului.  

Vanzarile din hipermarketurile retailerului in primul trimestru al anului au crescut cu 3,5%, cele din supermarketuri cu 4,1%, iar magazinele tip discount ale companiei au inregistrat o crestere a vanzarilor de 4,6%.

Carrefour este prezent in 29 de tari si are un numar total de 436.000 de angajati. Compania are 7.299 de magazine, din care 947 hypermarketuri, iar restul supermarketuri, hard-discounteri, cash&carry si alte tipuri de magazine.

Sursa: Capital 12 Aprilie 2007