Prezent pentru câteva zile în România, numărul doi din grupul Renault, Carlos Tavares, a schimbat câteva cuvinte și cu un mic grup de jurnaliști. În timpul discuției, Tavares a explicat de ce un nou Duster nu a ajuns încă pe piețe și care este viziunea grupului francez pe piața din România.
„Reconstruim gama. Pentru a o impune pe piețe este nevoie însă de timp și bani. Și, pentru a avea suficienți bani să susținem produsele noastre, trebuie să reconstruim gama în etape. Nu vrem să lansăm modele al căror marketing să nu poată fi apoi susținut din lipsă de fonduri”, a menționat Tavares modul în care vede el extinderea gamei Dacia. În același timp, oficialul francez a declarat că apariția unui model mai mare decât Logan nu este în direcția aleasă de Renault pentru majorarea numărului de modele al mărcii Dacia. „Nu confirm această informație” a eliminat orice speculație pe această temă Carlos Tavares.
În privința unui nou Duster, șeful operațional al Renault a ținut să specifice că acesta „trebuie să împrumute noul cod de design al modelelor Logan și Sandero. Este un succes global și, cred eu, va avea o viață lungă. Duster are încă o foarte bună vigoare comercială. Nu mai suntem nevoiți să «împingem» modelul pe piață pentru că avem o cerere suficientă. Pentru reînnoirea Duster trebuie să mai așteptați puțin.” Prin urmare, o nouă varianta a SUV-ului mărcii, cu elemente de design preluate de la Logan, Sandero, Lodgy și Dokker, nu va ajunge foarte curând pe piețele din Europa. Asta pentru că „vigoarea” de care vorbește Tavares este încă suficientă pentru a asigura cererea necesară menținerii uzinelor producătoare la capacitatea optimă.
Mai multe detalii despre viitorul mărcii Dacia, aflate chiar de la directorul operațional al grupului Renault, puteți citi în numărul din această săptămână al revistei Capital.