Aaproape o jumătate de miliard de chinezi navighează pe internet, deci 38,3% din populaţia Chinei era prezentă în mediul online în luna decembrie a anului precedent. Procentul a crescut considerabil de la 10,5% în 2006.

51,3% dintre chinezi locuiesc în zona urbană, iar 73,5% dintre internauţii chinezi provin din zona urbană, potrivit unui infografic realizat de Statista şi citat de Mashable.

Un chinez petrece pe internet cca. 18,7 ore în fiecare săptămână, în timp ce un internaut american petrece 19,5 ore.

Chinezii sunt în primul rând interesaţi de aplicaţiile pentru mesagerie instant, de motoarele de căutare, de muzica de pe internet, de site-uri de ştiri şi de cele care furnizează conţinut video.

E-commerce-ul are o cotă de 7,2% în interesele internauţilor chinezi, iar în noiembrie 2011, China avea 145 de milioane de cumpărători în online. America avea tot atunci 170 de milioane de cumpărători, însă se preconizează că până în 2015, va fi înlăturată de China din fruntea clasamentului pieţelor de e-commerce din lume.