Conform unui comunicat al bursei, aplicaţia este un instrument care oferă acces imediat la cele mai recente rezultate financiare ale BVB, preţurile acţiunilor, noutăţi pentru investitori, rapoartele analiştilor şi comunicatele de presă ale BVB. În plus, APPLY BVB include detalii despre strategia, modelul de afaceri şi sistemul de guvernare. Investitorii pot alege să includă în calendar următoarele evenimente financiare şi să primească alerte despre ştiri, evenimente şi rezultate. 

"Misiunea bursei este de a defini standardele în domeniul comunicării între companiile listate şi investitori. Prin lansarea APPLY BVB facem un pas major în această privinţă. Nu am creat doar un produs inovator şi eficient pentru toţi cei interesaţi de investiţii în acţiunile BVB, ci sugerăm altor companii listate să continue dezvoltarea modului în care sunt menţinute relaţiile cu investitorii. Bursa de Valori Bucureşti, începând de astăzi, se regăseşte în avangarda companiilor europene utilizând instrumente rafinate de comunicare cu investitorii", a declarat Ludwik Sobolewski, CEO Bursa de Valori Bucureşti. 

BVB deţine în portofoliu alte trei aplicaţii de mobil, disponibile în mod gratuit: aplicaţia BVB oferă acces la date de piaţă, ştiri, preţuri pentru instrumentele financiare tranzacţionate la BVB şi este disponibilă gratuit în Google Play şi App Store; aplicaţia BVB Trading este dedicată investitorilor care doresc să îşi administreze activ portofoliile şi să tranzacţioneze de pe mobil şi este disponibilă gratuit în Google Play şi App Store pentru clienţii brokerilor care oferă acces la platforma de tranzacţionare Arena XT; aplicaţia FinLit Quiz permite testarea cunoştinţele de educaţie financiară şi este disponibilă gratuit în Google Play şi App Store şi este parte a platformei universal pentru investitori "Fluent în Finanţe", disponibilă la www.fluentinfinante.ro. 

Recent, Bursa de valori Bucureşti a optimizat versiunea de mobil a website-ului www.bvb.ro. 

Anul trecut, peste 550.000 de utilizatori au vizitat website-ul BVB, cu 20% mai mulţi faţă de anul anterior. Au fost accesate peste 4,3 milioane de pagini într-un an, jumătate din sesiuni realizate de persoane între 18 şi 34 de ani. 

AGERPRES