Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Borsec, cel mai puternic brand românesc (P)

Autor: | | -1 Comentarii | 1278 Vizualizari

Borsec este, din nou, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 100 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat de Biz și compania de cercetare Unlock Research. Borsec este liderul brandurilor româneşti, ocupând prima poziţie în top, fiind un brand iubit și apreciat de consumatori

BrandRo este un eveniment dedicat brandurilor româneşti, proprietarilor acestora şi celor care pun umărul la construirea lor. În cadrul acestuia se lansează rezultatele studiului celor mai puternice 100 de branduri româneşti şi cartea cu acelaşi nume, două proiecte originale prezentate şi realizate de revista Biz împreună cu Unlock Research. BrandRo, topul "100 cele mai puternice branduri româneşti", aflat la cea de a noua ediţie, măsoară “puterea” mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari şi comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) şi toate analizele au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse. Respondenţii au realizat alegeri între calupuri de mărci, respectiv au ales care este cea mai importantă şi care este cel mai puţin importantă marcă pentru ei. Aceştia au făcut alegeri multiple între combinaţii unice de mărci. În urma acestor alegeri a fost calculat un indice de preferinţă pentru fiecare marcă care ulterior a fost analizat împreună cu indicele de importanţă al fiecărei categorii în parte, obţinându-se astfel topul final.

 

 Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanţa mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei. O marcă este cu atât mai puternică din perspectiva românismului cu cât reuşeşte să-şi menţină poziţia în top, indiferent de fluctuaţiile socio-economice specifice ultimilor ani. Românii au fost întrebaţi şi cum sunt mărcile româneşti, iar răspunsul a fost că mărcile româneşti sunt naturale, cu tradiţie, accesibile, la un preţ bun, durabile şi originale. Apa minerală este o categorie cu tradiţie în România, rămânând o piatră de temelie pentru ceea ce înseamnă branduri româneşti şi unul dintre lucrurile care au reuşit să ne ducă peste hotare, fiind recunoscută atât din punctul de vedere al calităţii, cât şi al tradiţiei îndelungate. Regina apelor minerale Borsec este un brand cu o tradiţie de peste 212 ani, ce a reuşit să se impună prin calitatea deosebită, fiind o veritabilă valoare naţională.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.